朋友們有空嗎?

日期:星期六或日(8/4 & 9/4)
時間:上午至傍晚任何時段
地點:大埔梅樹坑公園仔(太和火車站步行約10分鐘)
活動:散步、聊天
目的:培養懶的悠然與窮的風流
難度:*

風景預覽(夫子曰:不可信,不可信,不可不信!)

12 comments

  1. 思存 says:

    喂, 你邊係4月1日post架… 呃鬼呀~
    咁遲先約, 叫 d 大忙人點做planning

    需時幾耐呢? 我星期六早上可以奉陪
    星期日早上都得…

  2. 寶莉 says:

    係囉~係囉~ 呃鬼的~

    另你做0物刪0左我在黃色剪影裡頭, 我覺得「最有見地」的兩則留言呀?? 因為唔0岩聽?? 算~ 下次至多0物唔咁偉論一番囉~

    我份人最鬼小氣的, 你咁攪法, 我真係有 d 嬲嬲0地呀!!! 不過, 都係算囉, 我個人又最鬼大方的, 係唔係唔小心刪0左呀?? ok, ok , 咁, 原諒你啦~~ 以和為貴, 以和為貴~~~呵呵~~

  3. 寶莉 says:

    還有呀, 樓上的黃思存同學, 你又話黃碧雲有新0既, 攪到我不停咁係黃色剪影度click 出 click 入, 攪到身水身汗咁, 幾無陰功呀! 你都唔知呀你~

    ok, ok, 我知, 我知, 唔係奉旨要整俾你睇的!! ok, ok, 我知, 我知, 無, 阿婆都係無錢0者, 0物想貪0下免費0野囉~ 體諒0下啦你~ ^^”

  4. Tale says:

    死火,可能真係刪錯左喔。sorry啊啊啊啊!!!

    咩呃鬼o者,都話明果日係愚人節囉!!嘿嘿閃閃閃.........

  5. Tale says:

    寶莉姐,
    哪.....我諗返,好似並冇刪左你係黃色那邊既留言喔.....當然我都唔肯定啦。如果真係刪錯左,真真對不起啊!

    另外,查實我係買左誠品啦,篇文都睇左。不過諗住人家本野新出架喔,應該俾段時間佢賣下書先咁囉,下個月先貼。話晒版權係人地架嘛。right?

  6. 墨屎蕉 says:

    真係好靚呀,d相。葉綠的顏色很吸引。想去架(雖然我估實景冇相咁靚架lar),但真係去唔到。你地玩得開心d。

  7. 寶莉 says:

    好呀, 好呀, 咪再呃阿婆呀, 後生仔!

  8. 寶哥奴隸獸 says:

    山長水又遠...

    培養懶的悠然與窮的風流-->很有名士風流Feel~

    我都好窮,但我不是名士,是熱血女子~

  9. 珍妮絲 says:

    真的拍得很美啊!@@(看呆了^^)

    最尾那幅拍得清晰,取景特別,似對稱,又非對稱。甚有置身其中之感。

    美啊~

  10. says:

    很漂亮的地方,自有種清寧的味道。

  11. 思存 says:

    有冇搞錯, 我係話黃碧雲有新野, 唔係話黃色剪影有新野喎… 拿, 據我所知, 版主大人已經買左本誠品好讀喇, 你咁恨睇(又唔想掏錢), 咪央求版主大人寄/貓比你囉…

  12. agnesleung says:

    從來也不知大埔有這樣美麗的公園!好喜歡第一幀及最後一幀照片。

Leave a Reply

Your email address will not be published.