關於樹 .之一

我必須承認我的無知。宮粉羊蹄甲、台灣相思、細葉榕、大葉榕、鳳凰木、樟樹、木棉、棕櫚、銀杏、洋紫荊、荔枝、松、柏...見底了嗎?不單單是你們的名字,還有氣味、花色、葉形、習性...「隔著鏡頭的美麗,是淺薄的!」恐怕也不過是因為:淺薄的是人。

8 comments

  1. 寶莉 says:

    坦白講, 我考慮了好耐, 應唔應該講, 但係, 最後我都係選擇0左講, 因為…..唔知….喎….呵呵~

    評語:「我覺得你這一批影樹照有點失準喎~」, 簡單d講, 我唔係好鍾意你入境個view, 構圖唔係好順我眼, 嗯, 係, 純個人偏見!

    (無, 坦白d, 咩可以同你交「心」d 囉~ 哈哈~ 講笑, 講笑! 見你咁鬼鐘意「嘿嘿」咁, 咩同你講0下笑囉, 等你又可以「嘿嘿」咁話囉~)

  2. Tale says:

    嗯嗯 咩事咁見外呢寶莉婆婆,搞到有d絃外之音咁….發表下意見O者唔緊要喔。

    查實我最近買左一支廣角鏡,所以這批相亦是試影既結果.....不過我又想知詳細小小,嗯會唔會係個角度問題呢,搞到你好似成日都要「惡」高頭來睇D樹咁,同埋D樹好有壓迫感啊咁.....講啦講啦....

  3. 寶莉 says:

    哦~ 好呀, 等你五月八號無呃阿婆, 阿婆0物講你知囉~ 屎仔包~ 呵呵~

  4. chanchan says:

    正呀! 你支wideangle睇到我心思思喎! 有幾wide呀?

  5. agnesleung says:

    是sidekick介紹我來看的!好喜歡第一幅啊!我用28mm也覺影不盡海防道那樹群的氣勢。

  6. chanchan says:

    14mm真係好wide,Olympus D 鏡真係幾齊,我都考慮緊買番支10-22之類。

  7. HELEN says:

    整體都向上望的鏡頭,好似腦袋神經線分佈咁,雖然有時有天空作背,對焦大都一致向上望的角度。

  8. winchan says:

    hi, i like the little green spaces in hte urban context very much. and i am a tree lover. eep posting…:>

Leave a Reply

Your email address will not be published.